LinkedIn ima vsako sekundo dva nova uporabnika

Ko se pogovarjamo o B2B marketingu, radi pravimo, da se odgovori skrivajo v strokovnosti.
Ciljni publiki bi radi svoje podjetje predstavili kot vodilno na področju, kot tisti vir, h kateremu se gre po znanje in izkušnje – z eno besedo, kot strokovnjaka.

Seveda, to se da doseči s strateškim marketingom samega podjetja – ampak pozicionirati svoje podjetje kot strokovnjaka na nekem področju, je enostavneje, če lahko izpostavite tudi strokovnost vsakega od vaših zaposlenih.

Na koncu pridemo do zaključka: vsak zaposleni v vašem podjetju potrebuje lastno osebno blagovno znamko.


Kombinirana moč njihovih osebnih blagovnih znamk povzdigne vaše podjetje in zacementira njegov položaj kot strokovnjaka precej hitreje kot če bi se posluževali zgolj marketinga podjetja kot celote. Ključ je v tem, da blagovno znamko podjetja plemenitijo zaposleni z osebnimi blagovnimi znamkami.

Ustvariti osebno blagovno znamko ne bi smelo biti preveč zahtevno opravilo; vi in vaš tim ga imate pravzaprav pred nosom: nekateri ga že imate, a niste aktivni, drugi ga še nimate – gre za LinkedIn profil.

A je za namena ustvariti osebno blagovno znamko in trženja vašega B2B podjetja potrebno več kot le objaviti opis dosedanjih delovnih izkušenj.

Na tej povezavi si lahko preberete, kaj potrebujete za to, da boste z vašim LinkedIn profilom pokazali kakšen strokovnjak ste vi in vaše podjetje.

Ni komentarjev: