Priročnik za učinkovitejše pridobivanja novih kupcev




Celoten Priročnik za učinkovitejše pridobivanje kupcev si lahko prenesete TUKAJ.

Za optimalne rezultate je potrebno razviti pristope, ki bodo znali nagovarjati prave kupce po vseh relevantnih komunikacijskih kanalih in ki bodo hkrati uspešno izkoristili naš prodajni potencial.

1.1 Komu prodajati – poznajte svoje kupce

Da lahko učinkovito prodajate, je potrebno najprej vedeti, komu prodajate – prodajanje napačnim podjetjem ali osebam znotraj podjetja je namreč ogromna izguba časa oz. denarja. Zato je že v samem začetku potrebno določiti t.i. marketinške kriterije, s čimer natančno uokvirimo podjetja, ki naj bi bila primerna za prodajo.

Kriteriji so tako lahko:
  • ciljna branža
  • velikost podjetja
  • velikost ciljnega oddelka, kateremu prodajate (nabava, IT, proizvodnja itd)
  • geografska regija
  • itd

Zelo pomembno je tudi definiranje osebe, kateri prodajate (odločevalec oz. decision maker). Potrebno je namreč vedeti, da lahko zelo veliko oseb v podjetju reče NE, DA pa navadno ena sama – hitro definiranje te osebe pomeni prihranjen napor večkratnega prodajanja različnim osebam v istem podjetju.

Celoten Priročnik za učinkovitejše pridobivanje kupcev si lahko prenesete TUKAJ.

Ni komentarjev: