Zakaj je "vrednost" tako pomembna? |
Strankam lahko pomagate videti vrednost, o kateri prej niso razmišljali, če resnične vrednosti ni, lahko zgolj odidete (učinkovita prodaja).
Vrednostne trditve:
- so enostavni in jasni stavki, usmerjeni na konkretno potencialno stranko;
- so merljive koristi, ki jih lahko dosežete z rešitvijo njenih poslovnih problemov in investicija, ki je za to potrebna;
- je ključna sestavina prodaje in pomemben prodajni afrodizijak;
- je integralni del vsakega koraka v prodajnem procesu;
- je v denarju izražena korist, ki jo stranka pridobi z vašo rešitvijo.
Začni z vrednostjo, da vzbudiš interes (začetna vrednostna trditev). Preveri in potrdi vrednost (kaj stranka verjame, da je mogoče) v fazi diagnosticiranja in vrednotenja. Zaključi z vrednostjo v fazi doseganja končnega dogovora (razlog za akcijo). Izmeri rezultate - prej : potem - vrednost za dodaten posel v prihodnje.
Način kako praktično izračunamo vrednost:
- ugotovimo, katero korist bomo prinesli stranki (kateri problem bomo odpravili) - primer: povečali bodo izplen iz ponudb iz 10 na 15%;
- kaj pri tej koristi/problemu je izvor nekih finančnih koristi oz. škode/zamujenih priložnosti - povečan promet in s tem povečan donos;
- kakšne so konkretne številke - primer: 50 % povečanega prometa (oz. koliko EUR);
- ključno je vprašanje: 1. ali stranki prodajamo naj se v to gre/ali ne gre - ali pa: 2. naj gredo z nami ali s konkurenco - vrednost: računamo razliko med alternativami.
Kaj se mora stranka odločit? Kaj vi želite, da se odločijo? A veste zakaj bi bilo dobro, da se to odločijo?
Primer: Začetna vrednostna trditev
Mislim, da bi Elektronik, d.o.o. lahko povečal prodajo za 10 do 15% vsako leto z zmožnostjo, da stranke same oddajajo naročila in da imajo prodajniki tako več časa za pridobivanje novih strank kot rezultat e-trgovalnega sistema ob investiciji 50.000 EUR v treh letih.
Blanka Cigler Višja svetovalka, Coach in Project Manager |
Ni komentarjev:
Objavite komentar