Je tudi za vas hladen klic učinkovito prodajno orodje? |
Hladen
klic je lahko za podjetje učinkovito prodajno orodje v kolikor je
opravljen pravilno. Vendar pa mnoga podjetja, bodisi ne uporabljajo
hladnega klica, ali se ga lotijo neučinkovito. To je predvsem zaradi
nekaterih napak, ki so predstavljene v nadaljevanju:
Branje
iz scenarija. Nič ni bolj dolgočasno za potencialnega kupca,
kot dvigni telefon in slišati klicatelja (ki po navadi
napačno-izgovori vaše ime), začeti brati pisni scenarij. To kaže
na popolno pomanjkanja strokovnosti, kot tudi pusti kupcu občutek,
da je samo še eno ime na seznamu, in ne nekaj posebnega.
"Bili
ste izbrani". Ta s
strahom pričakovan kliše zveni
lažen, kot tudi je. Pomisli, zakaj na svetu bi bil kupec izbran s
strani podjetja, ki do sedaj z njim ni nikoli posloval? Je to srečen
dan za stranko? Ponavadi ne mislijo tako.
Pomanjkanje
strasti. To je povezano z branjem iz scenarija. Veliko
klicateljev zveni popolnoma brez čustveno. Če kaj povzroči, da
stranka prekine zvezo je slednje, kar nas pripelje do naslednje
napake.
Nezmožnost
čustvene povezave s stranko. Če klicatelj zveni dolgočasno in
mehansko, bo poslušalec to zaznal. Konec koncev, če klicatelj ni
navdušen nad ponudbo, zakaj na svetu bi moral to biti potencialni
kupec?
Dati
možnost reči "ne". Kadarkoli klicatelj zastavlja
potencialnemu kupcu vprašanje, nikoli ne sme dati stranki priložnost
reči "ne". Na primer, namesto: "Bi želeli, da eden
izmed naših prodajnih zastopnikov pride k vam naslednji teden?",
pravo vprašanje se glasi: "Naš prodajni zastopnik bo na vašem
območju, v torek in četrtek. Kateri dan je bolj primeren za vas?".
To daje kupcu možnost izbire, in s tem veliko boljše rezultate.
Neusmerjeni ciljni klici. V kolikor je mogoče se je potrebno
delu z naključnim seznamom izogniti. Če se lahko ciljni seznam
zoža na stranke, ki so kupili podobne izdelke/storitve v
preteklosti, bo klicna kampanija bolj uspešna.
Ne
izvajanje. To govori samo zase. Da bi uspeli, morajo klicatelji
izvajati klice. To je res tako preprosto.
Z
izogibanjem teh napak bo hladno klicanje bolj dobičkonosna
dejavnost za vaše poslovanje.
Ni komentarjev:
Objavite komentar