Atol v okviru strategije internacionalizacije vstopa na poljski trg

LJUBLJANA - Slovensko svetovalno podjetje Atol je podpisalo pogodbo s podjetjem Baker Tilly Poland, ki zagotavlja kakovostne računovodske in svetovalne storitve za globalna podjetja v številnih panogah in tako uspešno vstopilo tudi na poljski trg, so sporočili iz družbe.

Osrednja rešitev, ki jo ponuja Atol je izgradnja učinkovite lastne prodajne mreze za prodajo kompleksnih rešitev in produktov. Podjetju Baker Tilly Poland bodo razvili profesionalno prodajno funkcijo z organizacijsko rešitvijo in prilagojenimi orodji. Na ta način bodo prodajniki lahko bolje skrbeli za več strank in hitreje sklepali donosnejše posle, vodje pa bodo pridobili pregled nad uspešnostjo prodaje in prodajalcev, kar bo omogočilo načrtovanje rezultatov in ukrepanje, so zapisali v Atolu.

Generalni direktor in višji svetovalec Blaž Mertelj je ob podpisu pogodbe dejal, da veliko pričakuje od sodelovanja z britansko-poljskimi naročniki. "Sodelovanje z poljskimi naročniki pomeni ključni korak k uresničevanju strategije internacionalizacije ter dodatno pripomore k viziji vloge pomembnega igralca na evropskem trgu," je dejal. Poljska je sicer ena od redkih evropskih držav, ki podjetjem zaradi svoje velikosti in trdnosti v času krize pomeni priložnost za širitev poslovanja in večjo rast.

Baker Tilly International je 6. največje svetovno omrežje podjetij za knjigovodsko in poslovno svetovanje, katerega skupni prihodki od pristojbin njegovih neodvisnih članov so v poslovnem letu 2011 znašali US $ 3.2bn. Slednje predstavlja 149 podjetij iz 125 držav. 

Lastnik družbe Baker Tilly Poland, ki ima svoja predstavništva na Poljskem, Češkem in Slovaškem in je del skupine Baker Tilly International, g. Nicholas Fielding je ob podpisu pogodbe dejal, da je po ogledu prodajnega procesa še bolj prepričan ne samo o vrhunskem slovenskem znanju teveč tudi o vrhunski kakovosti rešitev znamke Produs. Sodelovanje sta podjetji okrepili tudi z namero v prihodnjih petih letih na poljskemu trgu povečati prodajo za 50 odstotkov svoje poslovanje pa razširiti tudi na druga tržišča v okviru družbe Baker Tilly International.

Poljska je sicer zelo zahteven trg, vendar pa je kljub vsesplošni finančno-gospodarske krizi zabeležila gospodarsko rast, ki je 2011 kot posledica krepitve zunanje trgovine in domačega povpraševanja znašala 4,3%. Tudi za obdobje 2012-2013 Mednarodni denarni sklad napoveduje 2,4 oz. 2,1% rast BDP, kar predstavlja ogormen potencial in priložnost za rast, so zapisali v Atolu. 

Podjetje Atol se je tako pridružilo okrog 30-im slovenskim (ali mešanim) podjetjem ki poslujejo na Poljskem in imajo svoja predstavništva. 


Blanka Cigler
Senior Consultant, Coach
 and Project Manager

Ni komentarjev: