Pri prodaji vam zunanji ne morejo pomagati ... Je to res?

Pri našem delu smo vsakodnevno v stiku s prodajnimi direktorji in vodji prodaj. Verjetno v tem trenutku ni ekipe, ki bi bila več v stiku s slovenskimi prodajniki - praktično ni proizvodnega podjetja, s katerim še nismo sestankovali.

In kar je najbolj zanimivo: večino pogovorov z vodji prodaje bi lahko strnili v naslednje alineje:
  • situacija na trgu je na splošno zelo težka; 
  • težave imamo seveda tudi v prodaji; 
  • ker je prodaja povezana z našo ponudbo, mislimo, da so to za nas specifične težave; 
  • samo mi jih znamo rešti probleme v naši prodaji. 
Največkrat slišane težave pa so, da prodajniki z obstoječim načinom prodaje ne uspejo: 
  • zainteresirati novega kupca; 
  • prodati prednosti naše ponudbe in upravičiti višje cene za boljšo kvaliteto; 
  • najti in nagovoriti pravih odločevalcev. 
Težave v prodaji so torej interna stvar podjetja, pri kateri nekdo od zunaj absolutno ne more pomagati. Približno tako kot problemi v družini ali v partnerstvu. Vendar če je res tako - zakaj so si problemi v prodaji med seboj tako zelo podobni? 
    
Odgovor je jasen - ker niso specifični. Ne glede na branžo, storitev ali ponudbo - težave, ki jih ima v prodaji eno podjetje, ima v istem trenutku več sto (če že ne tisoč) podobnih podjetji.
    
In za njih obstajajo preizkušene strokovne rešitve, katere se da prilagoditi na situacijo v podjetju in specifike v prodajnih procesih. To vemo, ker jih že več kot 8 let uspešno implementiramo v slovenska SME podjetja. 
  
Če vas zanima, kako so nekatera podjetja z našo pomočjo izboljšala prodajo in kakšni so bili finančni učinki, nam samo pišite in v stavku ali dveh opišite, katera prodajna problematika bi vam bila zanimiva. Poskusili vam bomo pokazati, kaj smo v taki situaciji že naredili v praksi. 


Ni komentarjev: