In kar je najbolj zanimivo: večino pogovorov z vodji prodaje bi lahko strnili v naslednje alineje:
- situacija na trgu je na splošno zelo težka;
- težave imamo seveda tudi v prodaji;
- ker je prodaja povezana z našo ponudbo, mislimo, da so to za nas specifične težave;
- samo mi jih znamo rešti probleme v naši prodaji.
- zainteresirati novega kupca;
- prodati prednosti naše ponudbe in upravičiti višje cene za boljšo kvaliteto;
- najti in nagovoriti pravih odločevalcev.
Težave v prodaji so torej interna stvar podjetja, pri kateri nekdo od zunaj absolutno ne more pomagati. Približno tako kot problemi v družini ali v partnerstvu. Vendar če je res tako - zakaj so si problemi v prodaji med seboj tako zelo podobni?
Odgovor je jasen - ker niso specifični. Ne glede na branžo, storitev ali ponudbo - težave, ki jih ima v prodaji eno podjetje, ima v istem trenutku več sto (če že ne tisoč) podobnih podjetji.
In za njih obstajajo preizkušene strokovne rešitve, katere se da prilagoditi na situacijo v podjetju in specifike v prodajnih procesih. To vemo, ker jih že več kot 8 let uspešno implementiramo v slovenska SME podjetja.
Če vas zanima, kako so nekatera podjetja z našo pomočjo izboljšala prodajo in kakšni so bili finančni učinki, nam samo pišite in v stavku ali dveh opišite, katera prodajna problematika bi vam bila zanimiva. Poskusili vam bomo pokazati, kaj smo v taki situaciji že naredili v praksi.
Ni komentarjev:
Objavite komentar